דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נקודות חשובות לחדרי ילדים מעוצבים 

מאת    [ 10/08/2010 ]

מילים במאמר: 608   [ נצפה 2814 פעמים ]

חדרי ילדים מעוצבים

עיצוב חדרי ילדים בימינו נהייה דבר שיותר ויותר בשיגרה. כל הורה שמח להשקיע מעט בחדר הילדים כדי שהילד ירגיש מיוחד ויקבל ערך מוסף מהשהייה בחדרו. בבאנו לבחור ריהוט מעוצב לחדרי ילדים ישנם פקטורים רבים וחשובים שעלינו לקחת בחשבון לפני שאנו מבצעים את הרכישה:

1.      מהו הסיפור הכללי אותו אנחנו מעוניינים לספר?

מהו הנושא, המסגרת, המוטיב? כאן כדאי לשבת עם הילד ולתת לו את ההרגשה שיש לו מקום בהחלטה. כדאי לשאול אותו מה הוא הכי אוהב: ספיידרמן, סופרמן, דורה, פו הדוב, מיקי מאוס? היתרון בשיתוף הילד הוא שהוא ירגיש באמת שחדר הילדים הזה הוא שלו והוא ישחק בו בכייף במשך שעות, מתוך האהבה שלו לחדרו. כמו כן דבר זה מחזק את הבטחון העצמי שלו שהוריו נותנים לו יד חופשית בדבר חשוב כל כך ודבר זה גם תורם לקשר עם ההורים ומחזק את האהבה והאהדה בינכם.

2.      מהם הצבעים?

בבואנו לבחור את הצבעים של חדר הילדים אנחנו ממליצים להסתכל על כל הבית ולראות מהם הצבעים השולטים בו. בדרך כלל ישנם 2-3 צבעים שליטים בבית ואותם צבעים יהיו יותר נכונים עיצובית לקחת חלק בחדר הילדים המעוצב שלכם. לדבר זה מס' יתרונות: החדר לא נהייה מובלעה זרה בתוך הבית, כי יפה ככול שיהיה, אם הוא שונה מכל הבית הוא מאבד מעט מערכו, כמו כן חשוב שהילד יאהב את חדרו וירגיש שהוא הכי מיוחד בעולם, אך עדיין כדאי להזכיר כי הוא חלק ממערך חברתי משפחתי גדול יותר, שבו גם יש לו חלק חשוב. אם נעשה בידול גדול מידי יתכן שהילד ירגיש מבודל ממשפחתו, ודבר זה אינו חיובי בשום שלב התפתחותי.

3.      מהו התקציב?

אי אפשר לברוח מזה. כיום ניתן לעצב חדרי ילדים בטווחי מחירים מאוד מאוד גדולים. כיום ניתן להשיג מיטות ילדים פשוטות וארונות במחיר של 1,000 עד 2,000 ש"ח. עם קצת יצירתיות ניתן לצבוע אותם בצבעים עליזים יותר, לקנות טפטים או שבלונות או מדבקות ולצייר את המוטיבים הנבחרים על הקירות והריהוט ולהוסיף כל מיני גימיקים זולים נוספים.

בקטגורייה מעט יקרה יותר נמצאים חדרי הילדים שניקנים מוכנים מהמפעל. כיום ניתן לקנות חדרי ילדים מעוצבים על פי המוטיב שבחרתם לדוגמאת מיטה, כיסאות, שולחן וארון וציור קיר של פו-הדוב, ברבורים או פורמולה 1 לילדים עם טפרמנט גבוה. טווחי המחירים גבוהים יותר וניתן להגיע להוצאה של 6,000 עד 10,000 ש"ח בעבור חדר שכזה, אך כאן המקצועניות משחקת תפקיד ואין מה לומר שרמת הגימור הגבוהה, האומנות והאסטטיקה באים לידי ביטוי בצורה נהדרת.

בטווחי המחירים הגבוהים ניתן להזמין חדרי ילדים מעוצבים מיצרן מאיטליה או ספרד, שלהם נציגים בארץ, והם יעשו את כל העבודה עבורכם תמורת 20,000 עד 30,000 אלף ש"ח. לעשירים בלבד.

4.      איך בוחרים?

ישנם מספר פקטורים מאוד חשובים בבחירת הרהיטים בעבור חדרי הילדים. דבר ראשון חשוב מאוד לוודא שלא קיימות פינות חדות בכלל. פינה חדה היא, כידוע, אוייבו הנוראי ביותר של הילד. בזמן משחק הילדים לא שמים לב ויכולים חלילה לקבל מכה מפינה חדה, ודבר זה גורם לעוגמת נפש גדולה ומיותרת. כל נגרייה שמכבדת את עצמה בונה היום את חדרי הילדים ללא פינות. דבר נוסף וחשוב מאוד הם אביזרי הבטיחות. מעקה ביטחון יציב וחזק שלא נופל הוא הכרחי עד גיל 6 לפחות. סולמות שנבנים לגובה חשוב שיהיו חזקים ובעלי מעקה שהילד יוכל להחזיק בזמן הטיפוס. בהקשר הזה חשוב לוודא שהרהיטים של חדר הילדים צבועים בצבעים על בסיס מים ולא בצבעים רעילים חלילה. מומלץ לבחור רהיטים שעשויים מעץ ולא מסיבית או MDF אשר אמנם זולים, אך נוטים להשבר ביתר קלות, ובזמנים הכי לא צפויים כמו באמצע הלילה או בזמן משחק.

ישנן נגריות היום שמוכנות לבנות לכם את חדרי הילדים על פי רצונכם. כל שאתם צריכים הוא לבוא עם רעיון או סקיצה לנושא והם יעשו זאת עבורכם. דבר זה הוא מוצלח מאוד ונותן תחושה הן להורה והן לילד של מעורבות מלאה בבניה של חדרו, על פי רצונו, והתוצאה בדרך כלל מאוד משביעת רצון.

קנייה נעימה ובהצלחה!

דן הנגר בונה חדרי ילדים מעוצבים


טל' 077-4332473 | נייד: 052-8991046  |  אתר: www.danhanagar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב